English siteRegistracija   I   Prijava FacebookFacebook TwitterTwitter Google+Google+ YoutubeYoutube InstagramInstagram
Avtokampi.si

¤ Domov » Kampi » Slovenija » Goriška in Posočje » Soča

Natisni kamp Soča

ni cenika
SočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSočaSoča
Sezona kampa: 1.4. - 31.10.

Soča 8

Sanitarije
Športni in ostali objekti v kampu
Vrednost glede na ceno
Kamp Soča leži tik ob soteski reke Soče, približno 10 km naprej od kraja Bovec proti Trenti. Kamp se nahaja na platoju nad reko Sočo in to na tistem delu, kjer se zaključijo Velika korita Soče in kjer je tudi lepa prodnata plaža.

Kamp Soča je največji in tudi najbolje opremljen kamp na širšem območju Bovca. Kamping parcele se razprostirajo na obsežnem travniku, kjer lahko vsakdo najde svoj kotiček za oddih. Izberete lahko senčno ali sončno parcelo, ki so večinoma urejene na travnati površini, nekaj pa jih je tudi na pesku. Kamp je tako primeren tudi za večje avtodome ali počitniške prikolice. Na parcelah je urejen priklop na elektriko, po kampu pa deluje brezžični internet.

Gre za izredno miren kamp in gostje se morajo držati nekoliko strožjih pravil glede hišnega reda.

Kamp Soča ima dva ogrevana sanitarna objekta, eden je večji, drugi pa nekoliko manjši. Oba sta izredno lepo urejena, s številnimi wc-ji, tuši, umivalniki in prostori za pranje posode. Poleg sanitarij imajo tudi prostor s pralni, sušilnim strojem in skrinjo za zamrzovalne ploščice. V kampu je tudi lepo urejeno mesto za oskrbo avtodomov.

V okviru kampa lahko najamete tudi moderno opremljen apartma in sobe.

Iz kampa Soča je urejen dostop do Soče, saj se tik ob kampu nahaja viseči most čez reko, takoj pod mostom pa tudi prodnata plaža primerna za otroke. Voda je sicer mrzla, tako da se boste ohladili že samo z namakanjem nog.

Kamp je prava oaza miru, ki nudi oddih in počitek v naravi. Je odlično izhodišče za planince, kolesarje, ribiče in ljubitelje ostalih atraktivnih vodnih športov. Gostom omogočajo nakup kruha in rogljičkov, na voljo je tudi izposoja žarov. V samem kampu pripravijo tudi pice ali postrvi, večkrat na teden pa kamp obišče tudi potujoča trgovina.
Info
150
število parcel z elektriko
100
možnost najema bungalova, apartmaja ali sobe
možnost najema šotora
izpust za avtodome
dovoljeno za pse
možnost interneta v kampu
Wifi dostopna točka v kampu - plačljiv
Pralni stroj
kamp v okolici
Soča Soča
Gost  (Obisk: julij 2017 - v paru)Skupna ocena: 8,40

V kampu smo preživeli že nekaj naših dopustov. Do sedaj je bilo vedno super. najprej nasj e zmotila tabla,ki je vedno napisana samo v slovenščini in ne v tujem jeziku. Ko smo prispeli v recepcijo,nas bi najraje odslovili,ker baje ni prostora. Srečo smo imeli,ker so bili pred nami tujci in so njim dovolili ogled. Sam lastnik je vsakodnevno in večkrat na dan obiskoval kamp, ampak ne s prijaznim namenom. Take neprijaznosti,kot smo jo doživeli lani,bi si zaslužili da se ne bi noben več vrnil v ta kamp. Mi vem da se ne bomo,dokler bo lastnik ta kot je. Po ostalih komentarjih sodeč vedno bolj opažamo, da smo Slovenci žal nezaželeni. Očitno je naš denar drugačen od ostalih. Sam kamp je na odlični lokaciji in odlično opremljen,tudi sanitarije so čiste. Problem bo in ostaja samo eden,upam da ne dolgo.

Gost  (Obisk: julij 2017 - v paru)Skupna ocena: 8,60

PA SE RES NE MARAJO SLOVENCEV. ALI JE TO KASEN ODNOS DO LJUDI, KI PRIDEJO NA DOPUST. HALOOOO ČE BI SE RADI NAUČILI NEPRIJAZNOSTI, PROSIM POJDITE V KAMP SOČA - KOMAC. NIKOLI VEČ, NASLEDNJE LETO SE SE ELIMO V SOSEDNJI KAMP.

Gost  (Obisk: avgust 2017 - v paru)Skupna ocena: 10,00

No, za začetek ne bodimo žaljivi. Gospod, ki s kolesom večkrat dnevno obkroži kamp (ki nikakor ni vaški pijanček, pač pa izjemno delaven mož, ki si prizadeva za urejenost in spoštovanje "pravil igre" v kampu) je poleg vestne skrbi za urejenoat kampa tudi dogovorljiv, v kolikor se tudi gostje z njim pogovarjamo spoštljivo. Verjetno nesramnih komentarjev od tujcev, ki tukaj dopustnikujejo, ni deležen zato, ker se tudi oni vedejo kot gostje, ki tam niso doma. Tako kot mi ne. Mislim, da ni prav, da se počutimo depriviligirane, če nimamo posebnih bonusov, samo zato, ker smo Slovenci.
Moje izkušnje z lastniki so pozitivne in še vedno se je dalo na prijazen način dogovoriti pravzaprav za karkoli. Pričakujejo le držanje 'pravil igre' - od vseh - tujcev IN nas, Slovencev. Včasih se vprašam, ali nas je res tako malo "evropskih državljanov", ki ne pričakujemo posebne obravnave, če smo iz iste države?
Obenem se zavedam, da to, da plačam nastanitev v kampu še ne pomeni, da je ta kos zemlje za ta čas 'moja last', pač pa sem nekje skorajda 'na obisku', kjer veljajo določene zakonitosti. In če želim v tem kampu dopustnikovati še naprej, je moja naloga, da se s temi pravili uskladim. In šele ko storim to, lahko s kritične perspektive pogledam na lastnike kampa oz. na njihove načine sporočanja 'hišnega reda'.
Tako pač razmišljam jaz. V tem kampu imam veliko lepih spominov, dobre izkušnje in z veseljem bom sem še prihajala. In sem Slovenka ;)

Gost  (Obisk: julij 2017 - s prijatelji)Skupna ocena: 5,80

Kot je bilo tudi že predhodno napisano. Na vhodu tabla v slovenščini, da je kamp zaseden (sicer je bil res dokaj poln). Nizozemci vseeno brez težav gredo naprej (itak tudi ne razumejo, kaj pomeni tabla). Še preden smo ugasnili avto na parkirišču pred recepcijo, nas lastnik (starejši) napade, da tukaj ne moremo pustiti avta in naj ga peljemo drugam. Mimogrede bi ga lahko zamenjal za lokalnega pijančka, saj se ni niti predstavil (tam smo bili prvič) in nas vprašal kaj želimo oz. napotil do recepcije. Vse bi bilo rešeno v par normalnih prijaznih besedah. Ali pa nam povedal, da je kamp poln in naj gremo drugam. Ta isti lastnik tudi pogosto patruljira po kampu s kolesom in nadzira ter teži (tudi če ni nič narobe), predvsem še tistim Slovencem, ki še pridejo k njim (saj nizozemsko, nemško ali sploh angleško itak verjetno ne zna). Očitno so nizozemski € več vredni, saj praktično ni Slovencev. Tudi bog ne daj da pridete h komu na obisk v kamp, saj vas bo obtožil "švercanja" na črno.

Narava je sicer krasna, kar pa nima veze s samim kampom.

The attitude of the owner is very unprofessional, has no manners and he is rude. Keep away from this camp if you want a calm vacation.

Gost  (Obisk: julij 2017 - s prijatelji)Skupna ocena: 10,00

V ta kamp s fantom hodiva ze 10 let, vsako leto se vracava, ker nama je to preprosto najboljsi kamp pri nas! Trenutno je zelo polno, a so sanitarije ciste - vsakic, ko grem na wc je ravno pocisceno ali pa ga cisti prijazno osebje, wc papirja se nisem dozivela, da bi zmanjkalo, tus ima vedno toplo vodo, ponoci je tisina, osebjr se zares trudi za dobro pocutje svojih gostov - nisem opazila, da bi kogarkoli favorizirali. Skratka, zagotovo prideva se!

Gost  (Obisk: julij 2017 - s prijatelji)Skupna ocena: 8,40

Kamp leži na zelo lepi lokaciji, na začetku doline Lepena, nad koriti reke Soče. Do kampa vodi tudi zelo slikoviti viseči most. Sanitarije so nove, urejene in vedno čiste. Všeč so mi bili tudi topli radiatorji v kopalnici, ker se na večer malo shladi in je zelo prijetno, če je pod tušem toplo. Zjutraj ponujajo svež kruh in rogljičke. Mi se bomo zagotovo še vrnili.

Gost  (Obisk: avgust 2016 - v paru)Skupna ocena: 10,00

Super! Najboljsi kamp pri nas!

Gost  (Obisk: avgust 2016 - družina z najstniki)Skupna ocena: 9,80

Spet super izkusnja v kampu Soca!
Tako kot zadnjih nekaj let, tudi tokrat zelo zadovoljni, kljub vecjemu stevilu gostov ni bilo cutiti prenatrpanosti. Vse pohvale lastnikom za urejenost in cistost kampa.
Nasa najstnica pove, da ji je kamp zelo prijeten in, da ji je super, da lahko zvecer kurimo ogenj ter, da nudi moznost za igranje frizbija idr. sportnih aktivnosti v samem kampu. Tudi obcasna druzenja z drugimi gosti so ji vsec, tako, da komaj caka, da se naslednje leto spet vrnemo.
Zagotovo se bomo.

Gost  (Obisk: avgust 2016 - ostalo)Skupna ocena: 1,00

Lastnik na žalost obravnava Slovence drugače kot tujce.

Gost  (Obisk: avgust 2016 - ostalo)Skupna ocena: 4,40

Po 7 letih . ki smo jih preživljali v kampu Soča, smo letos doživeli hladen tuš. Slovencev in naših evrov ne potrebujejo več. Na vhodu je tabla ZASEDENO samo v slovenščini.Zato smo odšli naprej v sosednji kamp, kjer so nas s prijaznostjo sprejeli.

Gost  (Obisk: avgust 2016 - ostalo)Skupna ocena: 1,00

Slovenci v kampu niso zaželjeni. Na žalost lastnik sam odloča kdo lahko rezervira, kdo lahko biva pri njih.

Gost  (Obisk: julij 2016 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 9,60

Krasen kamp! Tako otroci kot odrasli vsakič znova uživamo. Sanitarije čiste in urejene, odnos lastnikov povsem korekten, brez arogance.

Gost  (Obisk: julij 2016 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 10,00

Odličen kamp! Priporočam vsem aktivnim družinam, ki želijo mir.
Kamp je zelo urejen, tako toaleta kot okolica.
Toplo priporočam.

Gost  (Obisk: julij 2015 - v paru)Skupna ocena: 9,20

super

andrejm  (Obisk: julij 2016 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 9,60

Mir in tišina. Čisto. Za ljubitelje narave in miru.

kejak  (Obisk: junij 2016 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 1,00

Že ob prihodu doživeli hladen tuš-nesramnost in aroganca lastnikov in receptorja. Sanitarije zelo slabo očiščene, voda v tuših pa hladna. Po treh dneh v kampu smo z družino spakirali in se prestavili v sosednji kamp. V kamp Soča ne pridemo nikoli več.

kamponja  (Obisk: junij 2016 - s prijatelji)Skupna ocena: 9,60

Najljubsi kamp, brez dvoma. Ostali komentarji so zelo zgovorni -jezijo se tisti, ki so bili brezobzirni in so jih zato slišali, potem pa so bili užaljeni in so iz maščevanja napisali grd komentar. Kar tudi ni tako slabo, podobno misleči ga bodo prebrali in šli raje drugam. To je miren kraj za ljubitelje narave, zabave željna mularija pač ni na spisku zaželjenih strank, kar z veseljem pozdravljamo vsi, ki že leta obiskujemo ta kamp.

Vse je urejeno in čisto, še posebej pa so mi všeč železna kurišča, ki so zastonj. Izjemno vzdušje je, ko se zvečer začnejo prižigati ognji po kampu, čas za klobase na palici! Sledi mirno kramljanje ob ognju, potem pa spat - brez skrbi, da bi motili kakšni glasni sosedje. Vesel sem tudi, da ni pavšalistov, tako da se res vsi gostje lahko počutimo enakovredni.

Spelamarela  (Obisk: junij 2016 - v paru)Skupna ocena: 10,00

V ta kamp s fantom hodiva že vrsto let, s šotorom. Vračava se vsako leto, vsaj za teden dni ali več. Kakšno leto tudi večkrat, med junijem in septembrom.
Navkljub temu, da sva obiskala že ogromno kampov pri nas, na Hrvaškem, v Franciji, Korziki, Italiji in Avstriji, se prav v ta kamp najraje in najpogosteje vračava. To, da kamp nima parcel je za naju še posebej pomembno, narava je čudovita, kamp je čist, miren in urejen. Sanitarije so čiste in jih je dovolj (odkar ima kamp dva sanitarna bloka pa še sploh), okolica ponuja nešteto destinacij za sprehode, bližina Soče in njenih korit pa je že tako svojevrstna idila.
Filozofijo lastnikov, da kamp, ko se ta napolni, "zaprejo" za dodatne goste, da se obstoječi gostje v njem počutimo dobro, pozdravljava. Prav tako možnost izposoje (brezplačno) trinožnih kurišč, da si lahko ob večerih pripraviva svoj ogenj (v TNP!!!).
Z lastniki imava same pozitivne izkušnje, dnevni obhod gospoda (sedaj na motorju ;)) daje vedeti, da jim je mar kako se gosti počutimo in, da so na voljo v kolikor bi jih potrebovali. Pa tudi občasen klepet z njim prav prija.
Kamp ima vsako leto kakšno izboljšavo in videti je, da ga lastniki veliko in redno vzdržujejo.
Mirno lahko trdiva, da je to najin najljubši kamp in ga priporočava vsem ljubiteljem narave, miru in lepih razgledov.
Sem se bova zagotovo vračala tudi v prihodnje.

GOLDY  (Obisk: avgust 2015 - s prijatelji)Skupna ocena: 10,00

Lep pozdrav vsem obiskovalcem doline Trente. Kamp Soča s prijatelji obiskujemo že tri leta. Povod za obisk kampa so bili ravno prebrani komentarji, ki smo jih prebrali ob gledanju možnih lokacij za naša kampiranja. Ker sem dolino Trente že prej večkrat obiskal ob enodnevnih izletih, sem želel v njej prebiti nekaj dni skupaj. S cmokom v grlu smo se pripeljali do recepcije kampa in kar malo nelagodno mi je bilo vstopiti vanjo, ker sem v njej pričakoval karkoli drugega, kot to, kar je sledilo potem. Receptor Boštjan, za katerega se je kasneje izkazalo, da je lastnikov sin, je zgolj opravljal svoje vsakodnevno delo. Resen, a prijazen mi je povedal vse kar me je zanimalo. Med pogovorom me je opozoril tudi na določena pravila v kampu, na katera sem bil že pripravljen, tako, da mi v bistvu ni povedal nič novega. Skratka. Večdnevno lenarjenje v kampu in kopanje v Soči je bilo naravnost fantastično. Starejši gospod, ki je nekaterim v tako hudo nadlego, se je vsak dan oglasil tudi pri nas. Spoštovani vsi, predvsem tisti, ki tako nergate nad tem kampom. Plačilo za kampiranje v kampu, nam še ne da pravice, da se obnašamo kot doma. Zavedati se moramo, da smo navsezadnje tam gosti in da tudi vam doma ne bi bilo prijetno, če bi drugi gosti motili vaše ostale goste. Vsi, ki se odpravljate v ta kamp pa prosim, da si dobro preberete vse komentarje in dobro premislite, če ste vi in vaši prijatelji pripravljeni priti v NAJLEPŠI, NAJBOLJ UREJEN in NAJBOLJ MIREN KAMP v dolini Trente. Kajti, če vas red in spoštovanje do drugih gostov motita, NIKAR NE HODITE. In zato, se vam v imenu vseh nas, ki vemo in znamo ceniti mir in lepote narave že vnaprej zahvaljujem, da ste se odločili, da ta kamp ni primeren za vas.
In še nekaj za konec. Z družino smo po vsej Evropi obiskali že skoraj 100 kampov in lahko vam zatrdim, da tako dober kamp res težko najdeš. Mi se vsako leto v kamp vrnemo nekajkrat in tudi v bodoče bo tako.

MitjaW  (Obisk: avgust 2015 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 8,20

Ob prebiranju črnobelih komentarjev, sem se odločil deliti še svojo izkušnjo.

Z dvema majhnima otrokoma smo kampirali s prikolico kar nekaj časa v tem kampu in lahko videli marsikaj.
Družina, ki ima ta kamp še zdaleč ni neprijazna. Trdo življenje v Trenti oblikuje ljudi na svoj način. Po moje gre bolj za zadržan karakter kot neprijaznost. Turisti so vajeni naučene pocukranosti in potem to štejejo za prijaznost. Meni se je zgodilo, da sem po lastni neumnosti zvečer zaklenil ključe avtomobila v prtljažnik, naslednji dan pa bi moral v službo. Žena z otroci je ostajala v kampu. In zanimivo, starejši možakar, ki nekatere tako moti, mi je takoj ponudil svoj lastni avtomobil, da se peljem v službo in grem v Ajdovščino po rezervne ključe! Pa smo se takrat prvič videli. Prav tako je mlajši ob toči z vetrom prišel do prikolice in ženi, ki je bila sama z otroki prinesel dodatne palice za baldahin in ga okrepil za vsak slučaj...

Videli smo tudi skupino štajercev, ki so se kriče čez cel kamp s kanistrom vina in vsak s svojo pivo odpravljali vsakodnevno na Sočo in tam popivali in se drli. . . Seveda je zanje lastnik diktator ali še kaj hujšega.
Starejši možakar se res redno vozi po kampu in opozarja na nekatere stvari. Nisem pa opazil,da bi opozarjal samo slovence. Pri enih mladih glasnih avstrijcih je bil kar dežuren...drugi dan so spokali. :-)

Da sklenem, kamp je za tiste, ki želite mir in tišino v Triglavskem narodnem parku idealen. Glasni žurerji naj si pa izberejo kakšen drugi kamp. Če se zavedaš, da si gost na travnatem dvorišču gostitelja nimaš nikakršnih težav, če pa misliš, da zato, ker si plačal kampiranje lahko počneš kar hočeš jih boš dobil... :-)

Po nekaj dneh sem tudi razumel zakaj je na vhodu v kamp stala tabla «zasedeno» samo v slovenščini. Jaz bi jo najbrž tudi postavil. :-)

Gost  (Obisk: september 2015 - s prijatelji)Skupna ocena: 3,60

Lastniki ne poznajo bontona, zelo neprijazni in negostoljubni. Sicer pa dokaj urejen kamp, nekaj nevšečnosti smo imeli z mladimi Avstrijci, ki so povzročali hrup tudi krepko po 23.uri, a kljub opozorilom lastnik ni ukrepal. Avstrijci so res deležni drugačne obravnave od Slovencev. Drugič gremo v sosednji kamp.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - družina z najstniki)Skupna ocena: 8,20

Vse je super, razen lastnikov, ki ne poznajo bontona.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - družina z najstniki)Skupna ocena: 9,60

nebuloze ki jih pišejo kvazi športniki iz šmartnega so za vse nas evropejce žaljivi,letujem že 24 let v tem kempu kjer vlada red ,čistoča' mir po 23 uri,zavedajmo se slovenčki da je to triglavski narodni park bodimo spoštljivi do narave in cenimo to bogatstvo,lastnik kempa in njegova družina se tega dobro zavedajo ter hočejo ohranit to lepoto tudi za naslednje rodove ,tja bom hodila če bog da še naslednjih 24 let,pa tudi moji otroci in vnuki''hvala družini komac za vse lepo doživeto v kampu

Gost  (Obisk: junij 2015 - ostalo)Skupna ocena: 7,00

,,,,

Gost  (Obisk: avgust 2015 - v paru)Skupna ocena: 1,80

Žal mi je, da nisem prej prebrala komentarjev na tej strani. Že prvidan mi je postalo jasno, da v kamp ne bi smeli priti. Neprijaznost upravnika kampa nas je prepričala, da smo se naslednji dan prestavili v sosednji kamp, kjer so bili našega denarja bolj veseli kot družina, ki vodi ta kamp.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 10,00

ZELO SMO BILI ZADOVOLNJI SAJ JE KAMP ZELO LEPO UREJEN IN ČIST IN VSI STE ZELO PRIJAZNI. ZAGOTOVO SE VRNEMO NASLEDNJE LETO.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - ostalo)Skupna ocena: 10,00

Letos smo bili že peto leto zapored v kampu Soča in ponovno smo bili ZELO ZADOVOLJNI z urejenostjo, osebjem in nočnim mirom. Tudi naš kuža se v kampu odlično počuti. Čeprav smo
ponavadi na eni izmed najbolj oddaljenih točk od Soče, vseeno brez problemov uspemo priti do nje :) - tudi 3 × na dan. Nesramnosti s strani osebja nikoli nismo bili deležni. Še se vrnemo! Lep pozdrav iz Obale

Gost  (Obisk: avgust 2015 - s prijatelji)Skupna ocena: 1,40

Kamp je sicer dokaj urejen, sanitarije mogoče še najmanj. Ne morem pa mimo nesramnosti vodij kampa, očeta in sina. Z njunim vedenjem sta naši družbi uničila dopust in zato si druge ocene ne zaslužijo.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 9,80

Višek nesramnosti in negostolubja. Ne priporočam slovenskim gostom!

Gost  (Obisk: junij 2015 - v paru)Skupna ocena: 8,80

Meni osebno je bil kamp vsec...lokacija super,sanitarije urejene,kamp nasplosno zelo cist ..jaz se bom še vrnila:)

Gost  (Obisk: junij 2015 - ostalo)Skupna ocena: 1,20

Lastnikov neprofesionalen odnos zasenči vse, kar je v kampu dobrega. Na dopustu si vsak želi miru, ne pa gnjavljenja s strani lastnika na kolesu. Med obroki, med igro, spanjem otrok... Njemu je vseeno.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - ostalo)Skupna ocena: 10,00

Kot vsakodnevni obiskovalec kampa po službeni dolžnosti ne morem mimo komentarjev določene skupine ljudi ki so kampu dali tako nizko oceno in tako sovražne komentarjee dobro poznam razmere v kampu vsem spoštovanjem do družine ki upravlja s kampom skupina ljudi ki je pisala te vrstice pa prosim da če se ne morejo prilagoditi večini v kampu ki ji je všeč mir in tišina po 11 uri zvečer da se morajo oglasiti na drugem naslovu priporočam metal kamp v tolminu ali pa rock otočec spoštovana skupina iz okolice laškega v času vašega kratkega bivanja v kampu je bilo zraven vas mogoče še tristo ljudi ki jim je bilo bivanje v veselje in tudi razmeram so se z lahkoto prilagodili če se vi niste mogli je to vaš problem pretekle zelo visoke ocene pa tudi povedo veliko vaš komentar izstopa pove pa tudi veliko o vaši kulturi obnašanja v slabem smislu lep pozdrav pismonoša aleš

Gost  (Obisk: avgust 2015 - v paru)Skupna ocena: 1,00

Zdravo! Z ženo potujeva najmanj dvakrat na leto v tujino. Večkrat na leto pa si privoščiva oddih v lepih slovenskih krajih, kar tudi Soča je. V teh letih sva videla že marsikaj. Vendar se mi je prvič zazdelo, da sva v kampu Soča, kot Slovenca, ne dobrodošla. Mrk pogled, zadrževanje osebne izkaznice več kot pol dneva, čeprav sem dejal, da bom počakal, da me vnese kot gosta in jo potrebujem, osorni odgovori. Malo se mi je zdelo smešno ampak dejala sva si, da ima vsak pravico do slabega dneva. Ko prebiram komentarje pa opazim, da očitno nisva edina s takšno izkušnjo. Ko sva blizu najinega šotora opazovala manjšo a zanimivo skupino parov, med 30 do 40 let, sva opazila, da je imel lastnik kampa tudi do njih nespoštljiv odnos. Sam bi ga že zdavnaj odslovil. Nama lastnik na primer ni ponudil drv (kasneje sem od enega gosta izvedel, da jih lahko dobiš zastonj), sosedom Avstrijcem pač. Vendar se takrat nisva s tem obremenjevala. Si pa zapomniš takšne stvari. Kot veliko pomanjkljivost, poleg odnosa lastnika kampa, lahko opišem tudi omejen dostop do vode Soče. Ta je mogoč zgolj na enem mestu in če postaviš šotor na drugem koncu kampa, ki je kar velik, se kar nahodiš in je zelo nerodno. Očitno jim je bolj malo mar za vlaganje v ureditev poti za boljšo dostopnost do reke. Menim, da se bo tale lastnik kampa moral še veliko naučiti glede odnosa s strankami. Lokacija in skrb za čistočo ni vse, vodenje kampa zahteva veliko več od tega.

Gost  (Obisk: julij 2015 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 1,00

Pozdravljeni! Pravkar prebiram komentarje in končno zasledim nekaj takšnih, ki odražajo realno stanje kampa in lastnika oz. nekega senilnega naduteža. V mesecu juliju smo bili z družino (mož, žena in dva majhna otroka) v tem kampu. Ko smo prišli na recepcijo totalno hladen odnos brez pozdrava, pogleda, kaj šele nasmeška in prijaznosti. Pred nami so bili neki tujci in ne boste verjeli totalno obraten odnos od zgoraj napisanega. Tako se Slovenski gost že na začetku ne počuti ravno zaželjenega. Lastnik je opozarjal mene in moja otroka, ko smo se igrali (čez dan) da moremo stišati ton in paziti kam leti žoga, ker so bojda v kampu starejši Avstrijci in noče da se jih vznemirja po nepotrebnem. V glavnem po dveh dneh smo spakirali in se odpravili na morje, ker je bilo takšnih in podobnih stvari (pre)veliko. Skratka pisal bi lahko dva dni o odnosu lastnika, receptorja in kuharice, pa ne bom. Skratka tisti ki ste bili tam veste o čem govorim, tisti ki pa imate vseeno namen obiskati kamp boste pa tako ali tako videli kako je. Kamp bi lahko imel nekakšen slogan: npr. Kamp soča - pri nas lepota soče zbledi. Pa lp

Gost  (Obisk: avgust 2014 - družina z najstniki)Skupna ocena: 9,80

zanimivo ... mi nismo imeli slabih izkušenj, celo nasprotno. v kampu smo se počutili zelo dobro in se bomo še vrnili. lokacija je odlična, tudi za urejenost kampa in sanitarije dam 10-ko. postrvi za večerjo pa sploh ne morem prehvaliti! res so super!! iz zadnjih komentarjev in ocen je očitno, da se je kamp oziroma lastnik kampa nekomu zelo zameril. naši družini pa čisto paše, da so v kampu določena pravila in da kravala v kampu ne tolerirajo, ker smo se ravno zato lahko vsako noč zgodaj odpravili spat in naslednje jutro spočiti začeli uresničevati dnevni plan.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - v paru)Skupna ocena: 1,00

PRVIČ,ZADNJIČ IN NIKOLI VEČ!!!! Tudi Slovenci smo ljudje!!!Sram naj vas bo,škoda besed!!!!!

Gost  (Obisk: avgust 2015 - družina z najstniki)Skupna ocena: 7,60

Barabe od barab...Lastnik je pa kot nek korejski diktator.Misli,da je vso pamet pojedo, sam se je zmotil.Če boste zamenjali lastnika,boste naredili največjo oslugo.Mislim,kir kurac si je tega človeka z mislu, za šefa je tud čez les...Ta vam odganja ljudi,namesto da bi jih zadržal...Premisli naj kaj počne ta tip.Ker,če še kdaj pridem tja in bo zopet takšen odnos bo odplavam proti Solkanu...

Gost  (Obisk: julij 2015 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 8,60

zelo lepa narava!

Gost  (Obisk: julij 2015 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 1,00

Neverjetno, odločiš še, da zaradi slabega gostoljubja Hrvatov letos tja ne odideš, a doživiš hladen tuš ob prihodu v Kamp Soča. Na recepciji brez pozdrava, receptor odrezav in ciničen, lastnik prav tako. Elektrike ne dovoljujejo, vsaj Slovencem ne (sosedi Avstrijci, Nemci in Italijani so jo očitno še lahko dobili), - na vprašanje zakaj ne, je lastnik odgovoril, da bi jo ženske uporabljale za električne vibratorje. Ko smo jo naslednji dan le dobili, je ob 18. uri prišel lastnik na kolesu in zatežil, da jo lahko uporabljamo le do 19. ure. Ko smo jo plačali, ni tega omenil nihče. Dostop do reke je težko dostopen, z malimi otroki pa skoraj da nemogoč. Kamp dela tako očitno razliko, da si moramo Slovenci kavo plačati pri šanku in si jo nesti k mizi, medtem ko tujcem vse z nasmeškom prinesejo k mizi. Sanitarije so zanemarjene ( v umivalnikih lasje, pajčevina povsod, neprijeten vonj), na toplo tuširanje pa pozabite! Lastnikom se očitno toži denarja, zato bodite pripravljeni na zares hladen tuš! Dobesedno in v prenesenem pomenu. Naše družine kamp ne vidi več!

Gost  (Obisk: avgust 2015 - v paru)Skupna ocena: 1,00

Kaj ti koristi dokaj urejen kamp, če pa ti lastnik zamori celoten dopust?? Z ženo sva celo leto delala, da sva si privoščila tedenski oddih v kampu, ki pa ga je uničil lastnik kampa, ki te najmanj dvakrat dnevno obišče s kolesom in ti mori, ne glede na to kaj počneš (vseeno mu je, če si ravno pri večerji). Katastrofalen odnos, zato naju kamp ne vidi več! Naj dodam še, da je lastnik vidno bolj naklonjen tujcem, zato mu naredite uslugo in si raje izberite drug kamp. Ne pokvarite si dopusta kot sva si ga midva in si izberite kamp, ki je vseeno urejen, a vendar lastniki cenijo tvoj denar, ki mu ga pustiš.

Gost  (Obisk: avgust 2015 - pavšalni gost)Skupna ocena: 1,00

V kamp se ne vrnem nikoli več. Lastnik preferira zgolj tuje goste, medtem ko Slovence že ob prihodu nehvaležno in odrezavo sprejme, takšen pa je tudi njegov nadaljni odnos. Ves čas se s kolesom vozi zgolj do Slovencev, ne glede na to, če tedaj ješ - ti teži za vsako malenkost, medtem ko sosede Nemce in Avstrijce le prijazno pozdravlja. Najslabši kamp, lastnik pa iz leta v leto bolj nevljuden, saj kot pravi sam, ga TURISTI PROSIJO, ČE LAHKO SPIJO V NJEGOVEM KAMPU IN IMA VSO PRAVICO, DA SE SAM ODLOČA, KDO BO SPAL IN KDO NE. Naj dodam še, da je imel celotno naše bivanje pred dovozom v kamp ob cesti znak ''Zasedeno'', seveda le v slovenščini, da lahko po mili volji odganja Slovence, medtem ko so iz dneva v dan kamp polnili tujci. Takšnega ''gostoljubja'' pa res ne potrebujemo od sodržavljanov. Hvala lepa pa nikoli več!!

Gost  (Obisk: avgust 2015 - družina z najstniki)Skupna ocena: 10,00

Čudovito okolje, domiselno urejen kamp. Vsakič odlična večerja in po mojem mnenju dovolj hitra postrežba pri tako velikem številu gostov. Večerje se naročajo vnaprej in jo hitro dobiš na mizo, ko prideš. Težko verjamem, da bi kdo na hamburger čakal eno uro (berem komentar predhodnega gosta), verjamem pa, da se lahko že četrt ure zdi cela večnost, kadar si lačen. :-) Naša družina v vseh sedmih dneh kampiranja pri tuširanju ni imela težav s pomanjkanjem vode, smo pa res vedno gledali na to, da se nismo šli tuširat ravno takrat, ko večina navali na tuš. V kampu nismo bili ne prvič ne zadnjič - ker v tako lepem in mirnem okolju zares uživamo in si odpočijemo!

Gost  (Obisk: junij 2015 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 7,60

lepo

Gost  (Obisk: julij 2015 - v paru)Skupna ocena: 8,40

Lep in urejen kamp. Cena zelo solidna. Lokacija odlična. Problem so tuši, kjer zvečer voda skorajda ne teče in je tuširanje lahko pravi podvig. Lastnik očitno ne mara slovencev, sploh v restavraciji. Na hamburger čakal 1h, za sosednji mizi nemci dobili komplet večerjo (ribe, pizze, solate...) v 15 min. Skupna ocena kampa vseeno več kot solidna in se s punco sigurno še vrneva kdaj..

Gost  (Obisk: avgust 2014 - družina z najstniki)Skupna ocena: 9,40

Lep,miren in urejen kamp,nimam slabe besede.Še pridemo.

iglujčki  (Obisk: julij 2013 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 9,80

Zelo urejen in miren kamp. Nizka cena. Lepo urejena igrala. Zelo lepa okolica. Mi nismo nikoli opazili upravnika, da bi kolesaril po kampu, osebje prijazno.

mountainflower  (Obisk: avgust 2013 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 9,80

Tople preporuke

ZdenkaLJ  (Obisk: avgust 2013 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 9,80

Letos prvič v tem kampu! K obisku so nas spodbudili komentarji, da je kamp čist, lepo urejen in da se ponoči zahteva mir. Medtem ko nekatere to moti, mi potrebujemo točno tak kamp za počitnice. Ribe (postrvi), ki jih hvalite, so resnično za prste obliznit! Zelo priporočam za večerjo. Pa super, da kamp kljub sezoni NI tako nabito poln, da bi se gužvali in da bi pri tuših stali v vrsti. Kakšna dodatna kljuka v tuš kabini ne bi bila odveč, sicer pa navdušena nad čistočo sanitarij in na sploh nad urejenostjo okolice (živali, izdelane iz mahu, ki jih vidiš po kampu, so zelo posrečene; na vhodu vsakega obiskovalca pozdravi medved v čevljih … :)).

Cvetka  (Obisk: julij 2013 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 9,60

V Kampu Soča smo bili z družino zelo zadovoljni. Sanitarije so vzorne, drva za žar so na voljo zastonj. V kampu je mir in red, nobenega kaosa. Mogoče se zdi lastnik komu tečen, ker vztraja, da ljudje niso packi, da ločujejo odpadke in jih ne odmetavajo po kampu, tudi rjoveča glasba, ki bi motila sosede, je prepovedana. Nam je bilo prav to všeč. Zelo primeren kamp za družine z majhnimi otroki in pohodnike. Postrvi za večerjo vrhunsko dobre. Mi bomo sem gotovo še prišli.

šoni  (Obisk: julij 2013 - v paru)Skupna ocena: 8,80

Nemogoč kamp: ata lastnika je "nadzorni" v kampu in ne dovoli da bi ponoči delali kraval, metali vse smeti na en kup, kradli po kampu (zato je namestil celo video nadzor), se vozil kar tako na obisk k prijateljem (namestil rampe) in svinjal po sanitarijah vsepovprek. Zvečer pa te še silijo z odličnimi postrvmi, picami in drugo ponudbo. Torej če je doma kdo redni kršilec JRM, ga obiskuje in ogloblja inšpektor ARSO zaradi pomešanih odpadkov, rad kaj "dipne" in mu ni mar za čistočo in varnost, potem tu ni zanj, če ga ne bo, bo vesel lastnik še bolj pa dopustniki, ki pridemo sem na aktivni dopust, se pravi ponoči počivamo, podnevi pa se zgodaj odpravimo na kolo, v hribe, na reko, .. in se po takem dopustu spočiti vrnemo na svoja delovna mesta. Midva bova še prihajala!

asvi  (Obisk: julij 2013 - ostalo)Skupna ocena: 9,40

Super kamp

TURISTKA  (Obisk: julij 2013 - v paru)Skupna ocena: 8,20

S fantom sva bila v kampu zelo zadovoljna. Čistoča sanitarij in tušev je res na visoki ravni. Kamp res ni primeren za žurerje, za tiste, ki pa želijo uživati v miru, pa je raj. Kar pa se tiče samih lastnikov, ne morem reči, da so neprijazni. So prijazni, res jim pa mogoče manjka malo več gostoljubnosti. Če se greš turizem, moraš biti malce bolj dovzeten za ljudi - zgovoren, živahen, zanimiv. Drugače si pa kamp zasluži 10-ko!!! :)

Sašo Pajntar  (Obisk: junij 2012 - v paru)Skupna ocena: 9,80

Zelo priporočam obisk...

ANDREA KMETIC  (Obisk: avgust 2013 - družina z majhnimi otroki)Skupna ocena: 8,60

Nam je bil kamp zelo vsec, predvsem lega in cistoca. Moramo pa povdariti NEPRIJAZNOST OSEBJA, predvsem gospoda na recepciji, ki ne zna niti pozadrviti, kaj sele mmogoce kaj priporocati ali pojasniti. Mislim, da mu delo t ljudmi ni najbolj poklonjeno. Celo moj osemletni sin se je cudil njegovemu obnasanju.

ANA  (Obisk: marec 2013 - ostalo)Skupna ocena: 9,60

Z družino že obiskujemo več let ta kamp in smo zelo zadovoljni.Zelo lepo je urejen in prijazni lastniki.Zelo priporočam za družine z otroki.

prijava na e-novice

11.10.2018Cene pavšalov v sezoni 2019
10.10.2018Kamp Sirena, Novigrad - informacije iz kampa
8.10.2018Kamp Pineta - preimenovanje v kamp Savudrija
7.10.2018Zakaj kampi imajo pavšaliste (obveza,kvota...)?