Uradna kategorizacija: 2 od 5 zvezdic

• Ob morju

Informacije

Osnovne informacije

Kamp Kosirina je deloma tekstilni in deloma naturistični kamp. Leži na otoku Murter, približno 4 km od kraja Tisno proti kraju Betina. Kamp leži na zunanji strani otoka in ima prelep pogled na Kornate.

Kamp Kosirina ima le delno senco borovcev in mediteranskega rastlinja, plaža pa je dolga 400 metrov in je peščena. Parcele so na polovici kapa urejene v terasah, na drugi polovici pa teren malce visi proti morju.

V kampu sta dva dokaj lepo urejena sanitarna objekta. Ob plaži delujeta dva lokala. V bližnjem kampu Plitka Vala je najbližja trgovina in restavracija, vsak dan pa v kamp pripeljejo tudi kruh, sadje in zelenjavo.

Obiskovalci ga imajo zelo radi zaradi miru v kampu, razgleda na Kornate in prijetnega zaliva, ki nudi tudi nekaj zasebnosti. Plaža v kampu je večinoma skalnata z manjšimi prodnatimi zalivi.

Lastnosti in opremljenost

Tip kampa

• FKK
  • Tekstil

Opremljenost parcel

• Neparceliran del
  • Parcele z elektriko
  • Parcele z elektriko in vodo
  • Parcele z elektriko, vodo in odtokom

Lokacija

• Otroški bazen
  • Savna
  • Zunanji bazen
  • Zunanji bazen z ogrevano vodo

Psi

Pes 2,30 3 3,90
Elektrika 4,10 4,10 4,10
Turistična taksa 1,10 1,10 1,10

PDF - Cenik za leto 2018 (859KB)

Kontakt

Prikaži mnenja za

Mnenja:

7,0

Čudovit miren kamp, cena ugodna. Najbolj mi je všeč, da te nihče ne gnjavi z nekimi pravili, pa je kljub temu kultura obnašanja gostov čudovita. Veliko plaže na izbiro (če te ne moti, da vmes srečaš kakšnega nudista). Odličen kamp za lastnike kužkov. Edino kar me je zmotilo, da so bili otroci večinoma brez nadzora staršev in so v sanitarijah delali zdraho. Drugče pa top kamp.. .Takšne kamp mora biti. Vse kar je več je preveč. Mogoče ne bi škodilo, da bi uštimali en del za športne aktivnosti. Pa še to nisem preveč pogrešala.​​

Gremyus je prisoten

Objavljeno dne od Gremyus

Sam
    2,2

Če bi moral dat oceno od 1 do 5, bi dal -5. To je pa tak sranje od kampa, da jaz večjega še nisem videl. WC-ji...boh pomagaj. Čistilki sem reku da ji čestitam, da mora ta smrad čistit, pa se je samo sarkastično nasmejala. Na dveh WC-jih desk sploh ni. Eni gor stopajo na deske in se pol pos*, pa na ta način vse uničijo. Ravno danes je bil en celo zamašen in je vso blato ven pritisnilo in bilo razlito po celem prostoru. Si predstavljate človeške iztrebke povsod ? Skoraj do tušev je prišlo. Nočte vedeti, kakšne vulgarne besede je ven metala čistilka ko je morala vse to počistit. Srce evrope - A, D, SLO, SK, PL, I, pa so WC-ji ko bi se direkt v fekalije vrgel. Svojega otroka ne pustim na WC-je, pa če bi se razpočil. Imam slike, sem poslikal. Tako da če koga zanima z veseljem pošljem, da ne bodo samo besede, ampak konkretni dokazi. Obstaja pa še en WC, ki je vendarle za odtenek boljši. To sem šele naknadno ugotovil. Ko pritisneš na pipo, da si umiješ roke, teče voda 3 sekunde, pol pa neha. Edino ena pipa je delala dlje. kakšnih 8 sekund. Tekoča mila načeloma so. Tople vode praktično ni. Samo takrat ko se vsi kopajo v morju, ob kakšne 15:00, kar ti pa ne nuca veliko in pa ob 6ih zjutraj. Mali otroci bodo nasrkal pod ledenimi tuši zvečer. Tuš slušalke puščajo pri stičišču z gumasto cevjo. Pritiska nobenega. Dodatno pa, takrat ko vsi navalijo na tuše, voda teče po kapljicah iz tuš slušalke. Dobesedno. Jaz sem se tuširal kar na zunanjem tušu v ledeno mrzli vodi, ampak je pa vsaj voda tekla normalno. Ponudba je nikakva. En čičo pride z eno stojnico, pa ima mal sadja gor, pa nek kruh. Prijema ga brez zaščite, prej je prijemal pa volan, pa še kaj druzga najbrž. Pa ena stara mama nosi krofe pa paradajz okol po kampu. Zdej so sicer 3 km ven postavli Tommy, ampak mene to ne interesira več, ker me ne bo več nazaj. Morska voda je kt morska voda, nič posebnega. Ni nekih orto alg notri. Narava tud ni nič specialnega. Pa še komarji so me ožrli. Na enem mestu sem imel tri pike ko sem čakal zunaj na tuš. Pol sem se začel mazat z Off-om je blo mal bolje. Mira ni. Eni holzerji so žural do 1:00 ponoč. Čez dva dni pa eni Italijani do fula nabijal do 00:00. Vzamte si čepe za ušesa. Pomaga. Če so mali otroci v igri, upam da so zelo potrpežljivi. Recepcija je ena trafika 3 x 3, pa ne sprejemajo plačilnih kartic, samo gotovino. Pa še to NE evre, ampak izključno kune. Ne vem, najbrž so še v srednjem veku. Wi-Fi ? Kaj je to Wi-Fi ? Spet... srednji vek. Raje gremo kam drugam, pa plačamo več. Skratka iz lufta, ko gledate fotke, zgleda vse lepo, ko prideš tja, ugotoviš, da je kamp podn od podna.​​​ Mal denarja, mal muske. Kle je blo mal denarja, muske pa praktično nobene. Ena frula piska kje v kotu, mogoče ...​​​​​​​

8,4

Ob prihodu na recepcijo in vprašanju, če so prosti, naju je receptorka prosila, da pogledava po kampu in si sama poiščeva prosto parcelo, ki nama bo všeč ter se nato vrneva na recepcijo, ko jo najdeva. (nimajo evidence o zasedenosti kampa)
    Polovica kampa je terasasto urejena, z dvema prenovljenima sanitarnima blokoma in temu primerno veliko gnečo. Polovica kampa, kjer se meša tekstil in FKK, je relativno oddaljena od sanitarij, bolj divja, kar se terena tiče in zato bolj mirna.
    Morje kristalno čisto, v zalivu v zavetrju, medtem ko je zunanji del, ki gleda na Kornate, odprt in vetroven.
    Kamp je pravo zatočišče za vse, ki imajo radi robinzonsko kampiranje.
    Zagotovo se še vrneva. ​​

7,4

Mirna in zelo lepa lokacija​​

8,0

Narava dela čudeže. Enkratna lokacija, peščena plaža, nepozaben zaliv, skalna neokrnjena plaža, eden od najlepših pogledov na kemp in zaliv.​​

1,0

Katastrofa od kampa. Umazano, zanikrno, povrh vsega pa je lastnik izjemno sovražno nastrojen do strank. Njegovo ljubkovalno ime za stranke: "majmun".

Najprej naju je nadrl, ker naj bi avto imela na njegovem kablu za elektriko. Ko je videl, da ga nimava je izginil in čez petnajst minut prišel vprašat kam bova dala šotor. Ko sem mu pokazal mesto je zopet znorel in rekel, da nimava kaj šotora dajat na njegov električni kabel - kar itak nisva nameravala. Kaj takega... Kasneje sva poslušala njegov pogovor s sosedom in svojim strankam ljubkovalno pravi "majmuni".

Ker se nisva počutila dobrodošlo in ker so toalete ekološka katastrofa sva zjutraj potrta podrla šotor in šla v kamp, kjer so naju bili veseli. ​​

7,0

Lušten kamp, kjer vsak lahko najde kotiček zase. Športnih objektov ni, ampak mi tega ne pogrešamo. Sanitarije so urejene, mi smo zelo zadovoljni.​​

2,0

za ljubitelje narave, ki niso navajeni komoditete, oziroma si jo naredijo sami.​​

3,0

V tem času kamp precej poln. V celem kampu samo dve toaletni enoti s po štirimi tuši,po dva ženska, po dva moška. Tople vode zmanjka po 08:00 saj sta v toaletni enoti samo dva el. bojlerja s po 120 litri. Očitno nočejo investirati v solarno ogrevanje sanitarne vode.
    WC-ji umazani.
    Lega pa prekrasna tako da je kamp vseeno poln.​​

6,0

Letos prvič obiskali Murter (trije majhni otroci) in se nastanili v kempu Kosirina (nekaj malega preko tega portala vedela o njem). Prej smo bili navajeni kampov v Istri (po urejenosti se jih ne da primerjati). Po 14 dnevnem dopustu lahko rečem, da smo se imeli super tako da se še vrnemo. Dobili smo prostor ob morju (prijazni Poljaki so nama razložili da gredo in da je super prostor s senco). Morje je čisto in očiščeno ježkov. S kolesi smo prekolesarili do lepih zalivov. Osrednji zaliv z mivko je super za otroke. V kampu je nekaj FKK gostov (tudi mi smo hoteli biti a škoda, da so se meje zabrisale pred in po sezoni je baje vse ok med sezono pa malo mešano zaradi otrok). Sanitarije so bile urejene, trikrat na dan sta prišli čistilki, vsak dan so odpeljali smeti in spraznili greznico. Wc papirja ni zmanjkalo (leve toalete). Na desne toalete nismo šli velikokrat ker so bile dlje. Je pa težava, da je topla voda redkost, oz. ob pravi uri jo dobiš. Trgovine res ni v kampu, a mi je nismo pogrešali, s kolesi je vse dokaj blizu, kruh in osnovno zelenjavo dobiš v kampu. Lokal (pijača in hrana) je delal od 9. zjutraj do 8. zvečer, tako da je bil že ob 9.uri mir, ker je osvetljava samo ob cesti je potrebno imeti kakšno lučko za hojo ponoči. V kampu so dovoljeni psi, zato je večina gostov s psi, ki pa niso bili moteči. Ob vikendu je bilo nekaj več dnevnih gostov na plaži a gneče ni bilo. Senca v kampu je, a odvisno od tega kakšno srečo imaš da je prosta. V 14 dneh smo opazili, da se zamenja kar nekaj gostov tako, da se tudi selijo po prostoru, ker ni potrebno na recepciji povedati kje boš. Dekle na recepciji je prijazna, plačilo pa je možno le v gotovini in na avtokampi.si kartico smo dobili popust na osebe. Za tako ceno zelo sprejemljiv dopust.​​

6,0

S prikolico se z družino in psom vračamo že 4. leto. Parcele ob morju v senci visokih borovcev so za nas idealne. Brezplačno imamo zasidran tudi čoln. Morje je bogato, zanimivo za podvodno raziskovanje. Nasproti zaliva je otoček (150m), dober izziv za tiste, ki radi plavamo. Edina šibkost so sanitarije, ki lahko odvrnejo občutljive. Zaradi prelepe narave in siceršnje neskomercializiranosti kampa smo jih mi navadilil in vzeli v zakup.​​

Umirjen kamp​​

super​​

4,0

Kamp z izredno lego in odprtim pogledom na Kornate, še precej neskomercializiran, po drugi strani pa je slabo poskrbljeno za čistočo toaletnih prostorov, ni trgovine,...​​

primorci15 je prisoten

Objavljeno dne od primorci15

7,0

kamp odkrili nenačrtovano (na poti na jug) in v njem zaradi plusov predvsem pa avtentičnosti - zlitosti z naravo ostali tri dni (če bi se dalo pa bi ostali še dlje):
    + miren kamp, lepo in čisto morje (kamnita in peščena plaža), vzdušje, definitivno za ljubitelje narave (ponoči npr. ni javne razsvetljave - čisto nebo, romantika ...), osnovna infrastruktura čisto ok, okoliške pešpoti, vsako jutro postavijo majhno tržnico in pripeljejo kruh
    - sanitarije (malo wc-jev, voda počasi teče, tople hitro zmanjka), a ko pogruntaš sistem (ura ...) se tudi to spremeni v plus
    ​​

bucoti je prisoten

Objavljeno dne od bucoti

3,0

Na recepciji naju je pričakala zdolgočasena študentka, ki ji je bilo vseeno če prideva kampirati ali ne.
    Kamp je razvejan na dve strani zaliva, na eni strani so parcele za kamperje in prikolice, na drugi strani prostor za šotore. Cesta do tam je katastrofalna, poleg tega pa na tej strani kampa ni sanitarij, saj so najbliže blizu recepcije.

Izbrala sva si stran s parcelami za kamperje, ker sva bila tako bližje sanitarijam, ki so katastrofalne! Večino dopoldneva ni bilo vode v kotličkih, tako da nas je pri vhodu v wc pričakala kanta za smeti polna vode in noter vedro, da si splahnil wc za s sabo. Topla voda v tuših očitno obstaja samo čez dan, popoldne je ni. kot tudi ne pritiska (hladne) vode... Teče kapljica po kapljica...

Kamp je deklariran kot deloma tekstilni deloma naturistični, ampak ni jasno razmejen kateri del je kateri. Enako velja za plažo. Na ogledu kampa sva na delu za šotorišče sklepala da je to del za naturiste, ampak sva kasneje ugotovila da so povsod po kampu in na plaži, tako da je celoten kamp mešan. Gosti so bili večinoma starejši Nemci, Avstrijci, Čehi.

Poleg študentke na recepciji drugih delavcev nisva videla. Elektriko si priključiš sam, čistilko sva slišala na daleč ko se je drla da je voda za wc v kanti za smeti. To je bilo pa očitno tudi vse kar je delala, ker so bili wcji čiščeni 1x dnevno. Za tako velik kamp je sanitarij premalo...

Drugače lep zalivček, morje čisto. Na delih kjer je plaža urejena ježkov ni, kjer pa vhod v vodo ni narejen je potrebno na njih paziti ker jih je kar veliko. Kamp je miren, če bi bile sanitarije bolj urejene bi se še kdaj vrnila, tako pa več ne. ​​

S prijatelji
    4,0

pomanjkanje tople vode pri tuširanju​​

6,0

Sicer letos gužva ,drugače pa čudovito
    ​​

Družina z najstniki
    5,0

Kamp ima recepcijo, tako, da ob prijavi ni več potrebno v Plitko Valo. So pa uredili tudi okolico sanitarij in dodali nekaj teras. Morje, narava....pa kot vedno čudovito. Se še letos vrnemo.​​

Družina z najstniki
    6,0

KRADEJO KOT SRAKE.Predvsem dobra odrasla kolesa,otroska lesa.Ko smo vprasali na recepciji so rekli,pa sta cemo svugde se krade, nas bi vsaj prej opozorili.Mislim, da nas ne bo vec v kamp.​​

3,0

Ne priporočamo, vsaj tistim ne, ki jemljete na dopust kolesa, saj jih kradejo, predvsem odrasla. Otroška zaenkrat še puščajo. Nič kaj prijeten občutek.​​

4,0

NE PRIPOROČAM, NITI SOSEDNJEGA KAMPA. Kradejo kot srake. V osmih dneh so se lotili kar 2x. Zanimajo jih KOLESA ZA ODRASLE. Otroške za enkrat pustijo na miru ....
    Ostalo je bilo vse ok, samo da sam kamp nič ne naredi na tem, glede na to, da so lopovi že več let aktivni, pa jim damo velik MINUS in nas ne vidijo več! Na recepciji dobiš lahko le tel.št.policije. Prav tako ti takoj pomolijo listek, da si bil ob prijavi seznanjen, da ne nosijo odgovornosti.
    Če pa že greste, je najbolje, da ste ponoči budni ... in s kakšnim kolom v rokah.... Srečno....​​

ajna je prisoten

Objavljeno dne od ajna

6,0

midva sva letos šla kampirat na slepo z željo po počitku v visečih mrežah v senci in aromaterapiji borovcev, pogledu na morje ter veliko miru in intimnega prostora - vse to in še več sva našla v kampu Kosirina na Murterju. Za ljudi, ki cenijo mir in lepote narave... čeprav ni trgovine, vsako jutro ob 8h pripelje zelo dober in svež kruh (bel in celo polnozrnat) in pecivo, tudi zelenjavo, midva sva vse ostalo sicer imela s seboj, tako da nisva delala premikov z avtom... veliko je poti in kotičkov za raziskovat, divje plaže.. res ni meje med fkk in tekstilom, ampak to nikogar ni motilo.. Plaža ob kafiču (zelo dobra kava, tudi fast food se dobi) ima mivkast dostop, primerno predvsem za otroke..Sanitarije so bile letos čiste in urejene, le čistilka ni marala turistov v umivalnici med čiščenjem.. Voda je hladna in pitna, res pa zmanjka le tople vode, morje je bilo ves čas izredno čisto in tudi toplo, letos sva imela celo srečo s sončnim vremenom. Kdor želi gnečo in hrup, se lahko odpelje v bližnjo Betino ali Murter. Edina slaba stran v tem kampu pa so bili nočni obiski podgan z dreves...sva se naučila prvo noč, da je treba vso hrano imeti v avtu, posodo pa v šotroru, so naredile precej škode na plastičnih posodah in visečih omaricah. Na recepciji Plitka vala so dejali, da se še nihče ni pritožil čez podgane, sva jih pa videla tudi na neobljudenih delih otoka, tako da je to verjetno problem celega otoka, ne samo kampa.. ​​

jaan1 je prisoten

Objavljeno dne od jaan1

3,0

zelo lepa lokacija, infrastruktura pa grozna. Sva bila v septembru in je verjetno še sprejemljivo, med sezono pa si dopusta tam ne predstavljam. Sanitarije so zelo slabe, enkrat nisva videla čistilke. Tudi okolje je umazano. Lastniki služijo samo z lepoto narave. Edinega zaposlenega sva srečala kontrolorja in to je to. Ko sva prispela, nisva našla recepcije, nikjer ni navedeno, da je recepcija v sosednjem kampu. Drugače pa domačini zjutraj poskrbijo za animacijo na provizoričnih stojnicah, vsako jutro nas je prebudila zanimiva gospa, ki je prodajala krafne i paradajz :) .
    Priporočam predsezono in posezono.​​

Avtodom
    5,0

No takole v kamp hodim že zelo zelo dolgo mogoče celo najdlje od vseh gostov se pa moram zahvaliti za to mojemu dedku ko je daljnega leta potoval po Jugoslaviji in slučajno odkril ta zaliv ko ni bilo še ne duha in sluha da bi tu bil kak kamp in na roke po poti za magarce znsil stvari v ta zaliv in tako se je potem zgodba začela sedaj hodi že 4 generacija tja dol in je ZAKON - je res da so WC bl u ku... ampak comfort mamo doma in kar mi je zakon da nimam elektrike ne TV ne telefona in da se res odklopim in u miru spijem enega krvolačkega :) se pa bojim da ga bodo slej ko prej naredili takega confortnega in pol bo.... No nostalgik ti pa kr ulet je isto kot je blo 30 let nazaj sam da sedaj ni treba po vodo v Plitko valo :)​​

S prijatelji

Spomini
    Zanimivo branje po 30 letih odsotnosti. Kot kaže se ni kaj bistveno spremenilo. Po fotografijah sodeč so sanitarije 1. liga v primerjavi s tistimi časi, očitno je pa še vedno problem z vodo, ki je po kapljicah pritekla enkrat po polnoči in do približno 5. ure zjutraj, ko je v Plitki vali prvi odprl pipo. Vodo smo vsake dva dni pripeljali v kanistrih iz Plitke vale. Tuširali smo se tudi tam, kadar smo šli v mesto, sicer smo bili slani. Vsebino črev smo z lopatko v roki odlagali v hribu pod oljkami nad kampom. Če imaš barko s katero lahko čez dan zapustiš kamp , stvar krasno funkcionira, sicer pa je lahko dolgčas. Kamp smo imeli za poldivji. Obiskovalci so bili poleg Slovencev predvsem Nemci in Italijani. Glede na ponudbo odločno predrago, tako kot drugod na hrvaški obali.​​

10,0

odličen,miren prostor za oddih v čudoviti naravi,kjer lahko narediš dolge sprhode okoli otoka. letos prideva spet!​​

4,0

Čudovita narava, ostalo- znajdi se....​​

Vprašanja in odgovori

Brez avatarja

Postavi javno vprašanje

Če hočete postaviti vprašanje, morate biti prijavljeni!

Hrvaška: Betina

Hitrost vetra: 7.3 m/s

Padavine: 11.7 mm

Hitrost vetra: 5.9 m/s

Yr, s pomočjo podatkov Norveškega meterološkega centra in NRK, zagotavlja podatke za vremensko napoved.